Kundeveileder - Support
Vi søker en engasjert og serviceorientert kundeveileder/supportperson som vil være ansvarlig for å håndtere kundeforespørsler, support og levere førsteklasses kundeservice. Eldrift har et stort fokus på brukervennlighet og kundereiser. Den ideelle kandidaten har utmerkede kommunikasjonsferdigheter og er lidenskapelig opptatt av å hjelpe kunder.
Ansvar og arbeidsoppgaver
- Håndtere innkommende henvendelser fra kunder via telefon, e-post eller chat.
- Gi løsninger på kundeproblemer og sørge for at de får nødvendig støtte og veiledning.
- Registrere og dokumentere kundeinformasjon og henvendelser i systemet vårt.
- Samarbeide med interne team for å løse kundeutfordringer og følge opp på løsninger.
- Identifisere muligheter for å forbedre kundeserviceprosesser og -prosedyrer.
- En del reisevirksomhet bør pårenges.
Kvalifikasjoner, Kompetanse og Egenskaper
- Erfaring innen kundeoppfølging, kundeservice eller lignende felt er en fordel.
- Elektrikerbakgrunn er en stor fordel.
- Fremragende kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig.
- Evne til å lytte og forstå kundens behov og problemer.
- Serviceinnstilt og i stand til å håndtere krevende kundesituasjoner profesjonelt.
- Kunnskap om kundesupportverktøy og programvare er en fordel.
- Teamspiller som kan samarbeide effektivt med kollegaer.
- Glede av kontinuerlig læring og faglig utvikling.
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn og betingelser.
- Muligheten til å jobbe med spennende prosjekter.
- Et støttende og engasjert arbeidsmiljø.
- Muligheter for faglig utvikling og videreutdanning.
Eldrift er en arbeidsgiver som er opptatt av mangfold og oppmuntrer kvalifiserte kandidater uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller bakgrunn til å søke.
Eldrift AS

Har du spørsmål om stillingen,
kan de rettes til:
MARKETING MANAGER
Erik DePasquale
+47 915 80 211
Breimyra 9, 4344 Bryne